Ide vreme letnjih odmora, što može da znači i odlazak na u drugu državu na neko vreme. Zato je, za sve nas koji imamo mališanere sa cyberuvcima, dobro znati (između ostalog:)) kome se obratiti ukoliko se (da ne čuje zlo! (evo i kucam o drvo – odozdo:)) u inostranstvu nešto desi sa aparatom, što zahteva brzu reakciju stručnog lica.
U nastavku posta su linkovi ka stranama sajtova AB-a, Cochlear-a i MED-EL-a gde se nalaze kontakti njihovih lokalnih distributera u svim zemljama u kojima su ovi brendovi prisutni. Pri traženju informacija elementarno znanje engleskog, biće od pomoći. Naravno, pitanje je politike proizvođača implanta kako preporučuje da se postupa u slučaju kvara aparata u drugoj zemlji– to je najbolje proveriti sa domaćim zastupnikom pre polaska na put.
Advanced Bionics (AB) kontakte svih lokalnih distributera možete pronaći OVDE.
Za Cochlear više info o lokalnim kontaktima možete naći na OVOJ strani. Mada su dati kontakti klinika gde se vrše operacije, a ne od distributera. U slučaju hitnosti i to može biti od pomoći kao početna informacija gde tražiti podršku. Takođe, opcija je i nazvati distributera u Srbiji i pitati za kontakt u zemlji u kojoj se nalazite.
Predstavništvo MED-EL-a u određenoj zemlji možete pronaći OVDE. Potrebno je samo da u polju „Country” uz pomoć padajućeg menija upišete zemlju u kojoj se u trenutku kada vam je pomoć potrebna nalazite. Na primer, ukoliko ste na moru u Grčkoj i potrebna vam je pomoć oko implanta kada odete na OVAJ link i u padajućem meniju odaberete Greece, dobićete kontakt predstavništva u Solunu. Ako ne govorite engleski jezik, pronađite nekoga da vam pomogne sa prevodom.
Ukoliko imate detaljnije informacije ili iskustvo na ovu temu, bilo bi sjajno da nam pišete i podelite ih.
Lep dan želi Vam Vaše CyberUvce!
Povratni ping: Podrška u Srbiji – kontakti, radno vreme i opšti uslovi garancije | CyberUvce